Vyhledávání



 

Jak jsem chtěl udělat mamince radost

20.08.2008 20:07

Tak jsem chtěl udělat mamince radost a celý odpoledne jsem si s tím ukňouraným prckem hrál. Honili jsme se po zahradě a byla to docela legrace, protože když jsem prudce zabrzdil, prcek do mne vrazil a hned se válel na zemi. Musím přiznat, že na to, jak je malý ten můj bráška, je docela rychlý a neúnavný. Ale ještě mě štve, že mi pořád bere m o j e hračky. Vždycky si okusuje něco svého a jen si maminka začne se mnou hrát, musí být u všeho první. Ale maminka mne nedá, zabaví ho a zase si se mnou hraje.
Za to zlobení jsem mu už několikrát snědl jeho granulky ochucený pribináčkem. Normálně to nejím, ale musel jsem ochutnat, jestli nemá něco lepšího než já. On se mi taky vrhnul na kuřecí masíčko, ale maminka ho včas odehnala..Teď spí ve svém košíku a já musím pořád kontrolovat jestli opravdu spí nebo se zase drápe ven.. Uf jsem z toho celý unavený…



Get more Myspace layouts and MySpace Graphics at pYzam.