Vyhledávání



 

JAK JSEM VŠECHNO HLÍDAL...

29.07.2008 20:47
V pondělí bylo od rána nebe bez mráčků, sluníčko krásně hřálo, tak jsem jen tak pobíhal a honil ty dotěrný mouchy. Dvakrát jsem se nechal nalákat do bazénu, ale jenom do člunu, protože vodu, tu já nemám vůbec rád. Potom jsem si zdřímnul pod deštníkem, prostě pohodička. Odpoledne ale přijel můj kamarád Filípek se svojí smečkou, tak bylo veselo. Maminky si povídaly u kafíčka, tátové šli něco grilovat a já hned ukázal Fildovi, kde všude mám zakázáno čůrat. Filda se ke mně přidal a čůral na listy, kterým se prý říká kytka. Jeho maminka se zlobila, ale moje jen mávla rukou a řekla : „ Nech je, ta kytka to má stejně už spočítaný“..Pak jsme se prali s klackem a honili se, až najednou tatínek zařval, že ho štípla vosa. Čekal jsem, jestli mu čumáček začne otékat tak jako vloni mě. Tatínek se najednou začal měnit v buldoka a maminka zavelela: „Jedem k doktorovi“.. Mě posadila na lavičku a řekla mi, že jsem už veliký a šikovný kluk, a tak musím ohlídat chatu i Filípkovu smečku.

Když odjeli, ani jsem nezakňučel. Maminka sice říkala, že přijedou za chvilku, ale to snad bylo 100 hodin čekání, až jsem z toho v náručí Filípkova staršího brášky usnul. Maminka přivezla tatínka asi za 180 hodin a strašně se smála. Když jsme uviděli tatínka smáli jsme se všichni, i když já se ho i trošku bál, jak vypadal divně. Nejvíc se smál tatínek, protože měl radost, že ho maminka nenechala v nemocnici. Teta mě chválila, že jsem vůbec neplakal a nezlobil a maminka mě vzala do náruče a já jí radostí pusinkoval celou hlavu.. Večer jsme se honili na louce a prali se o hračky a mazlili se a maminka mi pošeptala, že za 14 dní si pojedeme pro překvapení. Jenže mi neřekla pro jaké a já nevím, jestli to tak dlouho vydržím čekat…haf



Get more Myspace layouts and MySpace Graphics at pYzam.