Vyhledávání



 

JAK SE MI TOPIL BRÁŠKA

13.09.2008 11:15

Já se z toho brášky asi zblázním. Přijeli jsme na chatu, chvíli jsme se honili na louce , a když chtěla maminka jít na zahrádku, ten malý trouba ji zase neposlechl. Utekl za mnou, ale nevybral zatáčku a místo na lávku se skoulel rovnou do potoka.Chtěl jsem pro něho skočit, ale já nemám vodu vůbec rád. Tak jsem jen štěkal a hlídal, kde se pod lávkou objeví.Maminka se strašně lekla, hned za nim skočila do potoka, ale ten šikula si tam plaval, jako by se nic nestalo. Ale stejně jsem poznal, že se vyděsil, protože plaval i na mělčině a maminka ho nemohla vytáhnout. Pak ho chtěla usušit a schovat pod deku, aby nenastydl, ale ten dareba hned vylezl z koše a lítal po zahradě jako smyslů zbavený. Měli jsme z něho legraci a hlavně radost, že se mu nic nestalo.



Get more Myspace layouts and MySpace Graphics at pYzam.