Vyhledávání



 

Jak bylo na chatě

29.05.2008 13:33
V sobotu konečně přijela na chatu Fanynka. Měl jsem obrovskou radost a hned jsem si vykňučel, aby mě panička za ní pustila. Ale Fanynka byla nějaká vážná a nechtěla si se mnou hrát jako vloni. Zato její nový bráška byl super. Hned mě pobídl k honičce a tak jsme se proháněli jako blázni. Bylo to hrozně bezva. Jen jsem mu párkrát dal najevo, že jsem tady starší a tedy že by mne měl poslouchat, i když byl o hlavu větší než já. Panička se na mne trochu zlobila a jednou mne okřkla, ať přestanu cenit zuby.
Stejně jsem dosáhl svého, prcek ( sice o dost větší) mě poslouchal a běhal tak jak jsem chtěl já. Pak jsem si ještě trochu očuchal Fanynku a šli jsme zase na zahradu. Škoda, že večer oba odjeli. Mohl to být super běhací víkend. No, i když se se mnou v neděli honila na louce alespoň panička. Ale ta není tak rychlá a hlavně se pořád vztekala, protože jsem jí zlobil tím, že jsem chvíli obíhal kolem auta a ona mne nemohla vůbec chytit. Večer jsem šel na procházku s Fildou, ale to mne moc nebavilo, úprotože jsem byl zase uvázanej na vodítku a nemohl jsem jít tam, kam jsem chtěl já. Ale hlavně, že je už krásný teplo a neprší. HAF!



Get more Myspace layouts and MySpace Graphics at pYzam.