Vyhledávání



 

PODAŘENÁ OSLAVA

22.02.2009 19:02

V sobotu jsme jeli s bráškou na oslavu Růženčiných 1.narozenin.
Brácha se v buse i ve vlaku bál, ale já jsem už několikrát cestoval, takže jsem si v klidu celou cestu pospával. No v klidu moc ne, protože jsme byli oba v jedné tašce a bráška se pořád vrtěl a klepal a ošíval.. V Praze jsme se
konečně potkali s Kiliánem, čuchli jsme si k sobě a byli dál v pohodě. U Růženky už čekala Ginka a taky hrozně mrňavá ségra Usinka.Všichni jsme se očuchali a byli zase v pohodě. Kiloušek radostí zpíval, až ho musela Růženka okřiknout. Pak přišli
 další kamarádi, které znám ze srazu v Kinské a několik nových mrňousů. Růženka měla ze všech depku a odmítala vylézt z pelíšku, docela ji chápu, protože já jsem odpočíval pořád mamince v náruči. Stejně byl středem pozornosti můj malý velký bráška Buddy, tak jsem měl maminku aspoň jenom pro sebe. Růženka dostala plno dárků a krásný třípatrový dort, o který se s námi rozdělila.

Protože jsme mamince slíbili, že se budeme chovat vzorně, ani jsem se nepral, když bráchovi mrňousové ukradli misku s dortem. Rozdělil jsem se s bráškou o svou porci a ani jednou jsem na něho nezavrčel. Brácha nehltal a jedl způsobně. Maminka mne blahem hladila na bříšku a zahřívala na klíně. Když jsem únavou začal usínat, jeli jsme
  zase domů. Oslava se vydařila a maminka byla spokojená, jak má vzorně vychované pejsky..
 

P.S. doma při večeři jsem si to už zase vynahradil a bráchu seřval, jen se na mou misku podíval, takže už je zase všechno jak má být...haf



Get more Myspace layouts and MySpace Graphics at pYzam.