Vyhledávání



 

Překvapení

17.08.2008 21:06
Pamatujete si, jak mi maminka slíbila překvapení? Tak nám ho přichystala dvounohá ségra, když nám domů přivezla malou hnědou strašně upištěnou kuličku s anténkou. Vypadá jako pes, ale mí plešáci jsou větší.. První noc pořád vřískal, že jsme se s maminkou vůbec nevyspali. Když nepiští, tak mi leze do pelíšku a bere mi moje oblíbený hračky. Maminka říká, že je to můj nový bráška, ale mě se to vůbec nelíbí a tak na něho občas zavrčím a vycením zuby, ale jen když mě nikdo nevidí, protože jinak bych jistě dostal vyhubováno. K tomu pořád leze po mojí mamince, kouše ji do nosu a ona se tomu klidně směje a ještě ho za to pusinkuje. Aspoň že už v nocí nepiští a já se vyspím. Pravda, mohl bych spát s tátou v ložnici, ale přece si musim moji maminku hlídat. Maminka říká, že až ta kulilčka vyroste, tak si spolu budeme hrát, ale to tedy nevím, jak dlouho to ještě bude trvat..haf

 



Get more Myspace layouts and MySpace Graphics at pYzam.