Vyhledávání



 

Tak jsem se poprvé doopravdy popral..

12.07.2008 21:00
Věřte tomu nebo ne, ale já se pral se sousedovic vééélikým retrývrem. Maminka byla od rána naštvaná, že se ji zase přišel vykadit na zahradu. Já na něj měl pivku už taky pěkně dlouho, protože mi moje celý území pořád značkoval a pak mi dalo moc velkou práci všechno znovu přečůrat. Když přišel s paničkou pro vodu k pumpě, využil jsem chvilky, co maminka hubovala jeho paničce a vyběhl jsem ji na pomoc. No jenomže on se fakt nedal. Začal se se mnou po psím způsobu hádat a pak to bylo.. ohnal se po mě, letěl jsem asi metr po zádech, on štěkal, já vřískal, ale statečná maminka ho odstrčila a rychle mě vzala do bezpečí. No moc rychle to podle mne nebylo, ale zachránila mne. Nejdřív mi hubovala,jestli mi to stálo za to, ale když mě umyla od slin a od bláta, tak mi tajně do ouška zašeptala: ty můj hrdino, tys mu to tedy nandal,pacholkovi..Tak ať jen zkusí zase přijít, haf.



Get more Myspace layouts and MySpace Graphics at pYzam.