Vyhledávání



 

To vám byl kamarádi zase víkend

07.07.2008 16:04
 
To vám byl kamarádi zase víkend.
Přijeli na chatu naši psí kamarádi Fany a její bráška. Jenomže… Nevím co se se mnou dělo, ale Fany mi tak krásně voněla a když jsem za ní utekl, tak se pořád přede mnou předváděla a normálně mě sváděla.. Panička říkala, že potvora hárá, tak radši půjdeme domů. Ale já pištěl a kňučel a brečel a tak mě nechala alespoň si zadovádět s jejím bráškou. Honili jsme se po celý zahradě, ale já pořád po očku pozoroval Fanynku a chtěl jsem jí alespoň pusinkovat. Ale nikdo mi to nechtěl dovolit. Tak jsem ze vzteku trošku kousl brášku, ale docela malinko, přesto ječel, jako by to bůh ví jak bolelo. Panička se na mne mračila, já zase na ni a tak jsme šli radši domu. No ale za chvíli jsem si stejně vykňučel, aby mě zase všichni chovali a tak mi to docela dobře prošlo. Haf

 



Get more Myspace layouts and MySpace Graphics at pYzam.