Vyhledávání



 

ZIMU NEMÁM VŮBEC RÁD

16.04.2008 20:34

Tak už mě zase vytáhli ven.. A já tu zimu tak nemám rád.

1230

Panička mě nejprve dlouze přemlouvala, abych už vylezl z pelíšku. Dělal jsem, že ji neslyším a zavrtal čenich ještě víc do deky. Jenže si klidně sedla k pelíšku a začala mě drbat na bříšku, jé to bylo příjemné… Překulil jsem se na záda, nohy vystrčil do vzduchu, vycenil zub a užíval jsem si to.. Jenže to poznala, že vlastně nespím, že se mi jenom nechce do té zimy.

No tak jsem se začal protahovat a protahovat a olizoval jsem si tlapku a jasně dával najevo, jak moc mám práce než půjdu ven. No ale jako vždy mi to nebylo nic platný. Najednou držela v ruce svetr a volala :“ Tak honem lenochu, než tam bude tma“.

A tak jsme šli. Vyčůral jsem se hned u domu, ale panička trvala na tom, že dokud se nevykakám, nejde se domu. Zima mnou třásla, uši mi mrzly a tak jsem si v parku rychle našel místečko a těšil se, že už půjdu do tepla.

Ale páni, zrada. Panička mě pochválila a řekla: „ No vidíš, ty šikulo a teď se půjdeme podívat, jestli cestou nepotkáme Fildu“. Jako vždycky jsem se nechal napálit. Pořád jsme šli a šli a Filda nikde. No to mě mohlo napadnout, že to byl zase jen paničky trik, abych se trochu provětral. Snažil jsem se kňourat a zastavovat se, to panička vždycky pozná, že je mi zima a strčí mě pod bundu, ale dneska nic. Dělala jako že to nevidí a pořád mě chválila, jak jsem šikovný kluk, až jsme došli až domů. No ale příště jí na to už určitě neskočím haf.



Get more Myspace layouts and MySpace Graphics at pYzam.